december

hm.. jag vet att jag inte varit så snabb på att uppdatera så här kommer lite från vad jag har gjort i december:P haha
har skickat in alla au pair pappren, så jag och pappa har kört runt till ante och tina och fått påskrivet papper sedan va mia hemma hos oss och skrev på;) sedan har jag sett tredje ice age filmen. klart den bästa av de tre:DD
på måndagen va jag med eva på fields. gick runt där själv en timma, och träffade tove på zara, och sen drack vi lite kaffe och pratade;) jag i hässleholm tis-ons hos linn. när jag vaknade på ons hade jag jätteont i halsen!! sedan va jag på skolan och häslade på lite, hämtade ut mina skor hos skomakaren sedan vajag och linn nere på stan och fikade:D köpte en massa nya nagelack;) sedan på torsdagen blev jag riktigt förkyld!! va helt dör tors och fredag. i lördags va jag på julmiddag hos fam jobacker, va trevligt.
i måndags va jag och träffade tove på gräddhyllan och fikade lite;) sedan köpte jag lite julklappar. syndshoppade ett par blåa pumps på bianco:D . sedan körde jag lite. mörkt som fan och regnade. hamnade i ett jävla kaos i en korsning, trodde att jag skulle bli påkörd, skitläskigt! kör inte i malmö! i dag har jag varit hos eva, och jag och pappa och victor va på nova och skulle köpa kläder till victor, vilket är lite speciellt! jag köpte två tröjor till mig själv, en med kiss tryck och en med star wars tryck, skit snygga!!:D sedan fikade vi lite, drack en tomtelatte och åt en pepparkaksmuffins, jättegott!!
är hemma själv med victor nu, har målat naglarna och packat in lite paket:D
bara 5 dagar kvar nu!!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0