Snööööö:D

Det snöar för fullt nu, det slutar liksom aldrig;) gick till Julia i dag en stund, på alla kullar som finns i hjärup va det barn som åkte pulka, man har sjukt lust att rulla runt is nön och åka ulka, haha.
va hemma hos faster tina i går på julmat, potatismos och julskinka, glögg och pepparkakor:D det va trevligt. vi sjöng sing star med elias 3 och lo 2, problemet va att båda ville ha den röda miken så när lo hade den så gallskrek elias och när elias hade den röda så gallskrek lo. något traumatiskt...
i dag har jag och axel gjort apelsiner med neilikor i så det luktar gott i hela huset, sedan har jag bakat två tårtor till mitt kalas i morgon, och bakat pepparkakor med adam och hans kompis hampus. så jag har varit effektiv i dag tycker jag;)

ska få min nya dator i morgon LÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!!

två dagar kvar;)

pusspuss<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0