tisdag

sitter och passar adam nu, mamma och henrik är på bio och axel är hos en kompis. tittar på star wars 1, men pallade inte titta mer;) har varit på stan med johanna. va och åt med julia och kajsa först. sedan drack vi lite kaffe med linnea och elias;) jgvar borta hos julia en sväng med adam och hampus och matade katterna. funderar vad jag ska ha på mig på nyår, det blir nog den silvriga klänningen men skulle vilja ha en ny... har inga skor heller!! vil bara ha nya. såg ett par as snygga på zara idag men de kostade 1200 och det klarar inte riktigt min budget nu:P haha, så det får bli ett par andra. kanske kan hitta något på rea. måste kolla på h&m nu när jag har fått presentkort därifrån. kom fram till att det inte var någon epilator som mamma köpt utan en rakapparat! om man frågar någon som jobbar där efter en epilator kan man ju inte ge en rakaparat! så nu får jag åka och byta skiten ute på nova, Palla!!
fick ett kort från austaralien och my och johanna i morse, sedan i eftermiddags när jag kom hem hade jag fått ett julkort av sara!:D mycket trevligt;)

pusspuss

alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0