första advent

förlåt att jag inte har uppdaterat på lääääänge! men jag har inte orkat. jag kan göra deti morgon för jag måste kolla i min filofax och se vad jag har gjort, mitt minne är inte så bra, så jag skriver bara om vad jag har gjort i helgen;)

jag var på riskettan i fredags morse. drygt. jag sov bara fem timmar på natten mellan tors och fre eftersom det spöregnade ute kan jagtala om för er som inte vaknade. fy fan, jag trodde på fullt allvar att taket skulle komma in. i af, pappa väckte mig sju på morgonen, inte vanlig tid för mig om man säger så.. och sen va det av till bilskolan och sitta där i tre timmar. den första timmen va jag så trött så att jag inte kunnde fokusera ögonen ordentligt, hemskt va det, andra timmen kunde jag fokusera lite mer på vad han sa och sista timmen hängde jag med på allt han sa:P haha. sedan på kvällen så bakade jag och adam pepparkakshus och tittade på idol. i går hjälptejag jennie att städa hennes lägenhet för att hon ska hyra ut den. på kvällen tittade vi på tomtem är far till alla barnen, den är så jävla bra!!! man skrattar hysteriskt varje gång:) i va julia här en stund och drack te, sedan har jag städat mitt rum, och nu kl 16 så ska viha lite folk här på glöggparty. nu har julen börjat så att nu är jag lycklig:):)

22 dagar kvar...

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi får faktiskt bli lite bättre på att ses tycker jag :) <3

2009-11-30 @ 08:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0