berlin - chanel - snövit :D

jag vet att jag inte skrivit något denna veckan, men jag harinte pallat! inte för tat det händer så speciellt mycket i mitt liv men ändå:P haha
jag har iaf fått en ny tandställning nu, den sitter inte lika bra som den förra, men dte är okej, ska ju bara ha den till den 22 okt så jag överlever. jag lespar dock ännu mer med denna än den förra!!! inte bra!

jag pratade med malin jänsson i ons tror jag att det var, och vi ska till BERLIN!!! vi åker på måndag och kommer hem på fredag. jag har egentligen inte ett öre, men jag har fått en del av mamma och jag får låna lite:D så jag klarar mig. ska ändå inte shoppa så mycket;) men dte ska bli jättekul:D

sedan i går torsdag kom snövit ut på dvd och jag fick hem den i brevlådan och blev jätteglad:D har väntat as länge på den. sedan på kvällen var jag mamma, sara och pernilla ute och åt middag i malmö, och sedan var vi och såg den nya chanel filmen, coco- livet före chanel. NI MÅSTE SE DEN, den va så bra:D hihi, min typ av film alltså, så inte så många andra uppskattar det, iaf inte johanna och julia, haha;)



pusspuss

alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0