onsdag

händer fortfarande inte så mycket. jag orkar inte skriva om berlin, kolla på min fb, har lagt upp lite bilder där;) vi hade det iaf jättekul malin och jag:D
malhin, jag köpte jättefint brevpapper i berlin, och jag har skrivit brevet men jag har inte köpt frimärke och jag har inte postat det, har lite dåligt samvete, men det kommer lovar:D haha.
mamma har köpt andra säsongen av lost så jag sitter hemma och tittar på den nu, kan inte slita mig, det är så jävlabra!!! haha
jag har snart lysnat på de 8 första böckerna av The Southern Vampire Mysteries, och beställde bok 9 i dag så jag hoppas jag får den snart;)
my och johannna, nej jag hittade inte min tandställning, så jag fick skaffa en ny;) haha. men jag ska få tanden i morgon så jag hoppas att det blir bra;) saknar er!!!
ska till mässan i holm i morgon, hoppas att det ska bli kul!!

pusspuss

alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0