packar

håller på att packa inför i morgon nu. lite sent ute som vanligt, men det är bäst så. var och åt frukost med julia nu på morgonen, trevligt trevlig:) te och frallor;)
måste säga tat jag har lite problem med packningen eftersom jag inte riktigt vet vad jag har för kläder eftersom man inte använder så mycket "vardagskläder" när man bara går hemma om dagarna! man har inte samma behov heller att ha så mycket nya kläder vilket är bra. så nu har jag försökt rensa ut lite och hittat en massa kläder somman glömt att man hade och tagit fram nya stickade tröjor och koftor som man måste ha nu i den härliga svenska blåsiga hösten!
pratade med malin innan i dag och hade kollat upp vädret i berlin och de har det bara 2 grader varmare än vi, så jag ahr varit uppe på vinden innan i dag och plockat fram min gråa yllekappa. (dunjackan kommer inte fram än på ett tag hoppas jag!!) men det största problemet jag har just nu är skor!! jag har inga skor för detta vädret. alla mina stövletter är sönder och måste slängas, har bara ett part kvar, men de måste klackas om, och eftersom jag hittade dem i dag så hinner jag inte klacka om dem. så det första jag ska göra när vi kommer fram i morgon är att köpa mig ett par nya skor!!!
jag kom på i går att jag inte växlat mina pengar så var inna nu och tittade på öppettiderna på forex, eftersom det är söndag i dag, och forex på centralen har öppen från 07.00 - 21.00 sju dagar i i veckan, bliev lite förvånad att de har öppet så länge, men jag ska inte klaga;) haha

jag ska ta med mig kamera så får jag skriva mer när jag kommit hem;) vi åker från svågertorp i morgon 06.30 så jag ska upp ganska så tidigt:P men jag överliver...

pusspuss


alexandra


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah. ;) känner igen det där med kläderna. ses i mogon.

2009-10-04 @ 13:48:40
Postat av: LINN

ha det så kul nu :D

2009-10-04 @ 14:25:28
URL: http://linnwho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0