söndag

är hemma från berlin nu, har inte orkat skriva än bara. vi åkte i måndags och kom hem på fredag kväll. ´vi hade det jättebra, jag ska lägga upp lite bilder och skriva lite mer om det när jag orkar och har tid;) har lagt upp bilder på fb om ni vill se;) har inte gjort något speciellt sedan jag kom hem. åkte hem till pappa och det var ingen hemma i fredags så det var skönt efter att ha varit omgiven av folk hela veckan. tittade på en massa filmer och drack te:P haha. och sedan typ samma sak igår eftersom ingen var hemma då heller;) och nu i dag har vi ätit frukost och tittat på kung fu panda, den är skit rolig, har bara sett den en gång innan och det var när den gick på bio, för typ över ett år sedan;) ska städa nu så att jag kan få lite pengar eftersom jag typ  inte har ett jävla öre just nu:P haha

pusspuss

alexandra

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha ;) drukit te nu igen och fått springa på toa. Hoppas du har hunnit återhämta dig nu efter vår lila resa.

2009-10-11 @ 19:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0