svininfluensa och this is it

jag var och vacinerade min mot influensan i måndags. man fick den i armen och det gjorde inte ont. dock så får man ont i armen efteråt, SÅ IN I HELVETES ONT!!! man kan inte lytfa armen, det gör as ont om jag inte har överamen klistrad mot kroppen! vilket resulterat i att jag inte såver så bra, eftersom jag sover på vänster sida= på vänster arm. det är lite bättre i dag, lyckades tvätta håret och klä på mig, vilket jag inte kunde i går;) jag mådde lite dåligt när jag vaknade i går morse, satt inne på toaletten en stund för att jag mådde illa och kallsvettades, men jag spydde aldrig och har inte mått dåligt sedan dess. har bara varit hemma och läst min nya bok som kom i fredags, tror jag.

kom nyss hem från malmö, har varit med axel och tittat på this is it. vi har fikat och gått runt i stan, mysigt:D
försöker att få alla att följa med ut på lördag, jag vill festa, har inte varit ute på över en månad nu:P

pusspuss

alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0