fredag

sitter och äter frukost, ska hem till mamma sen en stund och städa så att jag får lite pengar:) behövs!
i går kväll pratade jag med både sara och malhin på fb, det va jättekul att höra av dem. malhin ska hjälpa mig att fixa till bloggen, för att jag fattar ingenting!!! så jag hoppas att det ska bli bra:D så eftersom det är lite jobbit att prata på fb så har jag nu skaffat skype så vi kan prata, jag fick en webbcamera av eva för tat hon använde inte den, så ska åka och hämta den i helgen tänkte jag så jag kan prata med dem där borta:D:D LÄNGTAR!!
missade svenska hollyoodfruar i går för jag missade det i måndags, så jävla bra är det, har ni inte sett det så se det!! man skrattar så man håller på att dö!! de är så jävla bra;)

okej, det va ända bilden jag hittade på denna datorn med mig sara och malhin, den är från studentfesten som bara blev en förfest:P haha


pusspuss

alexandra


Kommentarer
Postat av: Krorkey

Usch Alexandra!!!! Den var inte vacker! hahah, vi får ta och snacka någon dag snart! jag ska se när jag har tid, + tidsskillnaden, för jag har flyttat från familjen nu, de ville/ tyckte att det var bättre om jag flyttade, men jag ska klämma in det i mitt schema :D <3<3<3

2009-09-27 @ 07:43:33
URL: http://withmesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0