Fredag

okej, jag vet att jag är dålig på att skriva. jag har inte tid, eller jag pallar inte, vet inte vilket av det. det händer inte så mycket, jag har varit i Hjärup nu i två veckor. jag kör två ggr i veckan och umgås med folk. sara skrev på min fb idag aå jag kände mg så illa tvungen att skriva lite, haha.

jag var på bio i går med johanna och julia lövgren och såg the ugly truth, måste säga att den va ganska bra, man skratta som fan;)

nu har jag bestämt med linn att jag ska upp till hässleholm och hälsa på på trosdag. sedan samma dag eller dagen efter så får jag ett mail av catarina där hon frågade om de fick använda min balklänning till mässsan den 22 okt, så jag ska ta med mig den upp nästa vecka.

sedan det största osm händer nästa vecka är att jag efter nästan precis två år tar ut min jävla tandställning:D:D ska bli jätta skönt, kommer antagligen kännas lite konstigt, men det ska bli så jävla skönt att bli av med den. på alla foton som har tagits på min kniper jag antingen igen munnen eller så ser det ut som jag har skit i tänderna, inte så kul!!

om snart en vecka åker johanna och my:( så jag blir helt ensam kvar, men jag får klara mig så gott det går. på söndag är det bara tio veckor kvar till första advent, så tiden går ganska så snabbt fram nu, vilket är skönt!!!!

ska snart äta middag, och sen ska jag se på någon film som mamma hyrde idag. jag lovar att jag ska försöka skriva lite med sara;)


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0