lördag, söndag

nu har my och johanna åkt till australien, har inte riktigt hunnit greppa det en, men det kommer att vara så himla sjuktatt inte träffa dem på tre månader!!! men men, jag överlever nog:P haha.
vi va ute på lilla torg i lördagskväll några stycken. sen i söndags så skulle vi till tommarp till mia och fredrik för att mia fyllt år, å jag måste erkänna att det var länge sedan jag var så fruktansvärt bakis! det var inte kul kan jag säga, kunde knappt äta eller dricka och så fort jag reste mig upp känndes det som om frukosten skulle komma upp! men jag mådde bättre ju längre dagen gick. sedan körde vi direkt därifrån till bollhuset i lund för att vicktor skulle träna inebandy, så jag pappa och susanne gick till gräddhyllan och åt middag undertiden;) det va god mat men jag fick inte i mig så mycket.
jag har gjort en sådan miss, jga åkte hem till mamma i lördags för att byta om där, och sedan gå till my, så jag lämnar mina skor hemma hos mamma och tar på ett par 10cm höga pumps som är lila. sedan drar vi ut, och på kvällen åker jag hem till pappa. sedan på söndag så har jag bara de jävla pumpsen att ta på mig! tänkte ju fan inte jag på:P sedan i morse när jag vaknade kom jag på att jag hade körlektion i dag, men inga skor. jag hade kunnat köra i dem, men man ska ju inte utmana ödet menar jag:P haha. men det löste sig för att pappa hittade mina seglarskor i garderoben så jag slipper att gå barfota till körskolan, haha:D
jag missade föresten min körlektion i fredags, jag hade inte en tanke på att jag skulle köra då, helt förvirrat blev det:s men men, det får gå iaf;)

pusspuss

alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0