ny tand!!

jag var tillbaka hos tandläkaren i dag kl 14.00 i eftermiddags då de satte in sen tråd på insidan av mina tänder så att de inte tänderna ska flytta sig nu när jag inte har tandställningen!! sedan eftersom jag inte har någon tand fram till så har jag fått en tandställning som sitter i gomen och sitter fast på kindtänderna och har en plasttand fram till som täpper igen gluggen när jag har den på så att jag har ett helt leende. jag kommer att ha det så tills 20 okt någon gång då jag får den riktiga tanden insatt. problemet är bara det att när jag har i tandställningen så läspar jag, det är as äkligt!!! jag pratar inte rent, jättejobbigt:( sedan tror jag att jag får ont i huvudet av den för att det spänner, så jag får ta en ipren innan jag går och lägger mig ikväll;)

åkte hem till pappa i eftermiddags, och sedan så övningskörde vi lite, var först och lämnade victor innen i lund för han skulle på scauterna och sedan körde vi hem till faster tina och fikade lite, vilket var trevligt. mia ringde och sa att vi ska till tommarp på kalas på söndag för att hon fyller år. och på¨lördag ska vi fira jenny. så det blir mkt denna helgen. och sen ska jag pappa och susanne se när malmö spelar hemmma på fredag, vilket ska bli roligt, det va as länge sedan jag var och såg en hokey match! fattar inte det, det var säkert i 8:e klass eller något;) haha

jag har fått massa utslag på mina ben när jag rakar dem så jag skulle tästa att vaxa dem i morse. det är bara det att när jag vaxar benen så äker bara typ 75% av håren som äker bort, sästen stannar kvar!!! vilket är mkt iriterrande måste jag säga. så i morgon innan jag åker till hässleholm ska jag inom Åhlens och kolla på sådanan maskiner som drar ut håren, kommer inte på vad det heter, så att jag kan ha normala ben igen, det är skit störigt!! men men jag hoppas att det går bra, annars får jag fan gå till vårdcentralen så att de kan säga vad fan det är för fel på mig!!!

okej, nu ska jag se om det är något kul på tv;)

pusspuss

Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0