tråk söndag..

hmm... vad har jag gjort i dag, typ inte ett skit. passade en massaungar i går, det gick bra tycker jag, jag va så jävla trött bara av någon anledning:P fattar inte det, men men. jag ahr suttit och kollat på idol repriserna hela morgonen, och tittar på tristan och isolde nu, älskar filmen!!! den är såååå söt:D:D
läste malhins blogg i går kväll, har inte gjort det sen hon åkt iväg, det var lite kul att titta på det hon spelat in och höra hennes röst:D:D då blev man lite glad! haha.

det är fint väder i skåne i dag så jag har lite dåligt samvete att jag bara sitter inne, men det finns ju fan inget att göra!! jag ska till malmö på tisdag så får se om jag kan underhålla mig med något mer där. har varit i hjärup i tre veckor nu så jag börjar bli lite trött på det. pappa har alla filmkanalerna så det finns lite mer att titta på tv då:P haha, usch vad menskt det där låter! jag ahr faktiskt ganska mycket inbokat nästa vecka;)

ska dra in och söndagsfika med my ikväll som förra söndagen, ska försöka få tag i julia och johanna med!
ha det bra..

pusspuss
alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0