Avskedsmiddag och begravning

Var ute i helgen med Sandra och Linnea. var hemma hos en killkompis till Sandra och drack oss ganska fulla, men vi hade jättekul :)
I söndags åkte jag och johanna och hennes bror och hyrde film och satt och tittade på den med my och eva.
mamma fyllde år igår så vi hade lite bjudning här för henne och för mig eftersom jag ska åka. var uppe tidigt på morgonen och bakade pajer och kladdkakor som blev himmla gott :)
Josefine och Caroline hade tagit ut pund till mig som jag fick till resan, spenderas på Top Shop är väll tanken, som en liten start budget ;) min mosters hund Irma var med igår. hon är supersöt och jättesnäll :)
Har varit på Johannas pappas begravning idag. det var jättefint! det var jättevarmt i kyrkan så jag och Julia satt och svettades, inte såtrevligt ;) haha. sedan var vi på mottagning och fick lite sent lunch och kaffe, och kom nyss hem.
Det värkar som om det dåliga vädret har försvunnit vilket känns bra så det blir lite varmare och finnare nu fram till att jag åker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0