regn, regn, regn

Det fortsätter att regna i London, idag har det dock varit lite uppehåll, och det regnade inte när jag var ute med sammy i förmiddags. igår var det jättekallt på mitt rum och jag tror inte att det var många grader ute. fönstrena är englasade och inte tätade så det kommer att vara snorkallt i vinter har jag en kännsla av. varför fattar inte britterna att det finns en poäng med att ha dubbla och tätade fönster? icke!

Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen, få så, jag hoppas att jag kan träffa någon :) har ingen lust att sitta och titta på tv hela helgen ;) haha

Jag måste erkänna att jag hade jättehemlängtan igår! men det gick över sen på kvällen.

Känns lite konstigt när man tänker på att jag redan har varit här i en vecka! på något sätt har dagarna och veckan gått jättesnabbt, men när jag tänker på det känns det som om det var jättelängesedan pappa viknade av mig på kastrup, och typ en månad sedan vi var ute och åt alla kompisarna i Malmö förra onsdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0