Uppdatering

Tanken från början med den här bloggen var att jag skulle ha den när jag var i USA som Au Pair. Eftersom det inte gick så bra, och jag kännde att det inte händer så mycket i mitt liv som är värt att skriva ner så slutade jag att skriva. Så nu när jag har två veckor kvar innan jag åker till London tyckte jag att det var dax igen att börja skriva.
Jag kommer att åka till London den 20, (13 dagar kvar) och bo hos en familj som bor i Dulwich i södra London. Jag har börjat att skriva en packlista, men jag måste erkänna att jag har lite panik över hela packsenariot. jag får ha ett incheckat bagage på 23 kg, ett handbagage och en handväska. Hur packar man ner sitt liv i tre väskor? Återstår att se!

Sandra kom hem till skåneland i går efer en månad i Itlien, vilket var trevligt. ja åkte in till Lund vid vå och vi satt på esphouse och fikade och pratade, sedan kom Alexandra och sedan sprang Linnea förbi så hon kom med och satte sig, vilket var trevligt. Det spöregnade jättemycket igår, och åskade efter lunch.

Sedan på kvällen så satt jag Sandra, Johanna och My på Herkules uteservering på kvällen.

Idag händer det inte så mycket, ska mest göra ingeting, som vanliget ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0