Onsdag

gårdagen var inte så interesant. var hemma hela dagen, vågade fan inte gå ut, så jag slapp det!  Jag har äntligen beställt biljetter tills på lördag, ochjag ska gå med kusin Ebba och se prinsessan och grodan :) sååå kul!:D ska klippa med idag, vilket ska bli skönt eftersom det var ett tag sedan nu och mitt hår börjar bli lååångt.. jag pappa och victor skule på stan efter jag klippt mig egentligen, men victor är hemma hos eva och har slolksjuka som vanligt, tror inte at han blir så sjuk egentligen, han barq tror det :P men men, får se om my kommer in så jag slipper vara själv;)
sitter och tittar på ellen, älskar det, men de har lite svårt att visa nya avsnitt, nu är vsnitten två månader gammla. i julas visade de ett år gammla avsnitt, fattar inte riktigt det... haha.

pusspuss

alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0