Prinsessan och grodan

får uppdatera lite här nu. jag var och klippte mig med eva i torsdags i malmö bakom lillatorg. ingen jättestor skillnad, men topparna är fina:) kostade 600 kr, vad fan är det? det finns ju inte att det var värt dem pengarna, men vad sk aman göra, man kan ju inte ksita i att betala! var inne på ts-butiken i malmö och de putsade up mina smycken. sedan jag fick dem i juni har de blivit jättematta, tittad epå bilder från när jag packade upp dem, och de varjätte blanka och fina, så jag gick in där, tog två minuter och kostade inget. Underbart! sedan efter så skulle jag shoppa med pappa och victor, med de var trötta efter två butiker och gick till bk. så jag fika med my på esph till nio och sen åkte jag hem:) 
I fredags åkte jag med victor hem till lund på eftermiddagen och umgicks lite med eva. sedan tog jag bussen hem till hjärup och var hemma hos johanna, sedan åkte vi med julia och kristoffer till pontus i oxie. blev aldrig någon utgång, så jag pkte med julia hem när britt-marie kom och hämtade dem vid ett tror jag.

I går fick jag äntligen se prinsessan och grodan. var med min kusin Ebba som är 6 år. vi träffade Mia och Lo, de hade varit och sett den innan, och Lo tyckte den va jättebra, men lite läskig;) haha. vi var och handlade godis och sedan skulle vi in på bion och köpa en prinsessmug som man fick läsken i 10 min innan bion började, och det var sådan jävla lång kö! helt sjukt. det  var tre tjejer i kassan och de gick fan inte snabbt. sedan tio min efter det att reklamen börjat så säger de att de sätter igång bion nu och då är det en man och en kvinna framför mig och ebba, och de beställer as mkt!! sedan ska mannen börja beställa biljetter till en boi på måndag, och hon i kassan säger att han får vänta med det eftersom det är folk som ska se den bion som är nu och att den har börjat, och han ger sig fan inte! han står och tjaffsar jättelänge med henne och de andra får också säga till, sedan får vi våran dricka vilket tog 2 min max, och han står brevid mig och säger till hon i kassan att hon måstesäga till när han kan beställa sin biljetter. kan han inte se det!! vissa människor borde inte få vara bland folk!! blir bara så jävla irriterad ibland!
filmen varjättebra! sååå söt:D hannes och ebba körde hemmig till hjärup sen och mamma co kom hem sen på kvällen:)
i dga så har jag varit ch tränat lite med johanna på step, vilket var jobbigt. de har så jävla dålig luft där inne, så man får ont i huvudet. ska få lite middag nu, är jäääättehungrig:P

pusspuss

alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0