Ben & Jerry's

Är hemma hos Eva i Lund nu. hon ska bort med någon jobbresa och Victor är hemma hos pappa så jag ska vara här och passa victors chinchila Chilli. mamma och henrik skjusade in mig i eftermiddags, innan det hittade jag inte på så mycket kan jag påstå... han dricka en kopp te med eva innan hon åkte. sedan har jag varit här med victor och hans kompis max som suttit och spelat datorspel hela eftermiddagen! jag och vitcor var nere på hemköp och köpte pizza och ben & Jerry's :) pappa kom pch hämtade victor för en stund sedan så jag sitter här nu och dricker teoch tittar på let dance.. inte mitt favorti program, men det finns inte mycket på tv en fredag av någon jävla anledning. ska se den nya serien på furan nu halv tio.

pusspuss

alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0