Bussjävlar!

var med johanna på gymet i hjärup i dag för första gången på fyra(!!) månader.. det gick fint :) vi var där vid halv 12 ungefär- tyckte att det var mycket folk där för att vara tisdag lunch, det var iaf fem personer till!

sedan var jag och körde i malmö, när jag skulle ta bussen hem från värnhem så satte jag mig ner i busshållsploatsen och väntade för att det var 10 minuter kvar. sedan efter en stund så ser jag hur 130 bussen bara kör förbi mig! blev jätte sur, för det var kallt som fan! sedan en stund senare typ 5 min ser jag att det står en ny 130 av någon anledning bakom en 171, och en kvinna står utanför och vinkar på busschafören för att hon vill på med han kör iväg, så jag hinner inte med den heller! då är jag as sur, och får stå och frysa i 20 minuter till innan 130 kommer igen och så kommer jag hem. så jag var hemma över en timma efter det att jag slutade köra! hatar skånetrafiken, man kan faktiskt stanna om man ser att folk ska på och inte bara köra iväg när det är minusgrader ute! fy fan!!!

sedan var jag hos mysan en stund och drack lite te, sedan har jag inte haft så mkycket för mig. i går kväll var jag hos julia och drack te, åt kaka och tittade på en film med julia, johanna j och kristoffer.

i morgon ska jag äntligen gå på  ansiktsbehandling. ringde henne äntligen i går och fick en tid i dag, men jag han inte ftersom jag skulle köra så jag fick en i morgon, vilket var bra, längtar såå!! ska bli å skönt! :)

pusspuss

alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0