Fredag

Hade halka i går (torsdag), jag var uppe kl 5 på morgonen (TORTYR!), och var nere på bilskolan 06.40. sedan var det as kallt även om jag ade dunjacka och curlingkängor, jag frös faktiskt om mina tår! sedan åkte jag hem till mamma på eftermiddagen för att axel fyllde 11 i går så vi firade honom. och var och drack te hos johanna på kvällen. och gick sedan och la mig tidigt. och nu ska jag inte gå upp tidigt en dag mer! (förhopningsvis..)

idag så kom pappa och hämtade mig i hjärup kl 11, så övningskörde vi lite, och fikade på entré. och senare nu på eftermiddagen så hämtade vi vctor i lund, och körde honom till frisören så att han kunde få till sitt förfärliga hår, och det blev snyggt! så jag och pappa satt där och fikade och läste skvallertidningar. och nu sitter jag och målar naglarna och äter lite, ska ta bussen halv 8 till hjärup, och sedan ska jag johanna, my och julia ut i malmö i natt :)

pusspuss

alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0