fullt schema!

i dag har jag fullt schem, vilket jag inte tycker är så kul.. ska göra mig iordning när jag är klar här och åka in till eva i lund en sväng, sedan ska jag köra 40gånger 2 min, och sedan bussen tillbaka till lund för att gå hos tandlökaren. hade inte en tanke på tandlökaren, det va ju så längesedan nu, men fick ett sms igår, men men. jag var och hälsade på julia igår, de hade haft de bra i usa :) satt och pratade och drack te så inga konstigheter där ;)
hade en liten insidetn hemma hos pappa i förra veckan när victors dator krashade.. pappa ringde igår och berättade att inga filer kunde räddas! lite tråkigt, som tur var tog jag mina bilder därifrån tvp två dagar innan! hade student, bal bilder där etc. lagom kul om de försvunnit!
jghar fått sådan hosta såjagvet inte var jag ska ta vägen, kan vakna på morgonen av att jag inte kan sluta hosta, ingen trevlig upplevelse!

det snöar fan ute nu! inte så pigg på att gå ut måste jag säga. va och såg sherlock holmes med pappa, victor och susanne i lördags, helt klart sevärd film, lite såkul ;)
skickda in de sidta papprena till aupair i sön, så jag oppas allt går bra nu, och att jag får mitt jävla körkort nu!!

sitter och väntar på ett paket från hm som ska komma nu denna veckan,men jagvet inte vilken dag :D

pusspuss

alexandra

Kommentarer
Postat av: sara

Vad skönt att alla papperna är klara! Det var sjukt trågigt.. Hahaha, när jag läste ditt inlägg fattade jag det som att du skulle köra i 2 minuter 40 gånger! pusssar <3<3

2010-01-13 @ 02:25:49
URL: http://withmesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0