Postorder

Måste få säga att jag älskar at handla över nätet! beställde ju kläder från hm vecka ett och de kom äntligen i fredags. trodde först inte att de skulle komma för att jag väntade mig att det sklulle komma en lapp i brevlådan och när de inte gjorde det så blev jag lite sur, eftersom de hade sagt att det skulle komma vecka 2, men det kom ett sms senare och sa att jag kunde gå upp till Tempo och hämta det:D så nu har jagmassor av nya fina kläder. sedan när jag vaknade i lördags så hade det kommit ett sms att mina böcker hade kommit, och då hade jag en kvart på mig innan fasters stängde så jag drog på mig ett par mjukisbyxor och kastede mig på cyklen och cyklade dit! köpte borta med vinden, den är på över 1000 sidor så jag läser för fullt, men det är gammalt språk och ganska liten text, men den är jättebra!!! sedan beställde jag fjärde boken av the luxe, har väntat på den i över ett halvår, så jag funderar på att lägga borta med vinden åt sidan ett tag ;) sedan beställde jag bok 1-8 av sookie, så jag´har de på bok nu, har bara "läst" dem på ljudbok innan.

i torsdags var jag hos linn i hässleholm, och malin var där så vi kunde umgås lite eftersom hon åker nu på torsdag och vi hade mycket trevligt. när jag kom hem i fredags så bakade jag scones och fikade med johanna, sedan kom julia och vi kollade på en film och chanel, inte den som gick på bio innan, utan den andra som finns på dvd, och det var riktigt bra, tillochmed johanna tyckte den va bra!(förlåt johanna). sedan har jag inte haft så mycket för mig i helgen. i dag var jag i lund ohc fikade med malin, för hon skulle träffa sin bror där. handlade body butter på the body shop, nya trosor, bh och strumpor på hm, och ett par skor på bianco på 75% på rea så de kostade 150kr, samma som jag hade på studenten i lila och som jag köpte innan jul i blåt, så nu har jag dem i svart också! :)

Nu är jag hemma hos pappa. pappa har instalerat lite olika program på min dator och vi har uppdaterat windows 7 starter till home premium, så nu kan jag ändra den jävla bakgrundsbilden (!) vilket inte gick innan. ursäkta men vilket jävla pucko kom på att man inte skulle kunna byta bakgrundsbild? men men, det fungerar nu.

pusspuss

alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0