snöoväder!!

Jag hoppas att ingen missade att det var snöoväder (!) igår! herre gud vilket kaos. jag skulle ju in till lund på ansiktsbehandling kl 15 och jag kunde ju inte veta om bussarna gick som de skulle eller ej! så jag satt inne på skånetrafikens hemsida hela morgonen för att se hur mycket försenade bussarna var. jag skulle ta den bussen som gick 1425 och jag var på busshållsplatsen vid tjugo över och då kom det en buss, antagligen den som skulle gottfem över. hem kom jag också som tur var, sedan var det helt hopplöst att gå den lilla biten hem från bussen! trodde att jag aldrig skulle komma fram!;) när jag kom hem så var jag röd i hela ansiktet, men det har ligt sig och jag hoppas att det ser bra ut i nästa vecka:) annars så gick det bra på behandlignen. fick några krämprover med mig hem så jag hoppas att några av dem är bra!

idag så var jag först i mlmö och körde en enkellektion, sedan tog jag bussen hem och jag och my gick och tränade lite på gymen, andra gångendenna veckan! sedan gick vi till condis och köpte bullar och gick hem till myc och drack te och åt bullar, mysigt!:) sedan har jag varit hemma och läst sen dess, är snart klar med första sookie-boken, man glömmer handlingen ganska så snabbt även om jag läste dem i höstas, (eller lyssnade på dem) men det är lite lättare tt läsa på engelska än att höra det, men hänger inte mer i alla svängar då;)

pusspuss

alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0