soligt! :D

Var ute i fredags med johanna, my och julia och skulle till skeppsbron mn det var inte öppet så vi spenderade kvällen på chili, men det var lika trevligt det. det ända negativa tycker jag var att det var sä jävla kallt. fruktansvärt, och där spretade vi omkring i strumpbyxor och pumps, iblnd är man bra galen :P haha. sov i hjärup natten till lördag och vi hade lite kalas för axel och adam. på kvällen så passade jag dem, och jag tog ner granen! sorgligt!! men jag fick helt plötsligt mycket mer plats, vilket var positivt! ställde upp alla mina pumps som jag hittade och inser att det saknas en massa. antagligen åkte de upp på vinden i någon kartong efter flytten hem från hässleholm...
på söndag morgon åkte jag hem till pappa och hämtade lite grejer, och sen var jg hemma själv med axel och adam igen.
idag, måndag har jag varit ute och gått en runda i det fina vädret som har varit i dag. det är ju inte varmt kan man påstå, men bara det att solen skiner och man kan ha på sig solglasögon så blir man med en gång lite lyckligare! :) sedan har jag läst ut slendor, och jag vet inte om jag tyckte att det var bra eller inte, kan inte säga att jag inte blev besviken! för det blev jag, och jagtror att det var den sista boken, men jag är inte 100.. får se!!
så nu ska jag fortsätta att läsa borta med vilnden, den vet jag hur den slutar så no suprise there! :D

pusspuss

alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0