tjugondaknut

Idag ska jag inte göra någonting!! kännde att jag flängde fram och tillbaka lite mycket igår. jag var uppe vid halv 10, vilket inte har hänt på för länge faktiskt. sedan kl 11 var jag hemma hos eva sedan tog jag bussen från lund till värnhem hvart i 14, sedan 169 från värnhem till lund c vid kvart i 16, var hos tandläkaren för sista gången (wohooo...) sedan var ja och handlade på malmborgs, köpte en kaffe på esph och tog bussen hem till eva och victor igen och åt middag där. sedan kom jag hem och gick bort till Julia och drack te med My, vi år ostkaka och pratade om svenska hollywood fruar :D mysigt!! visade julia, my och christoffer parodin på programet ;)


i dag ska man ju ta ner granen, men jag vill inte! allt kommer att vara så grått och trist nästa vecka! usch!! ska nog ha uppe min gran någon vecka till!!
sitter och dricker te och väntar på att brevbäraren ska komma så jag får veta om jag fått mitt paket eller inte, och att han kan länma det här och inte på jakri, för då måstejagta mig upp där också!
men men, får se vad jag ska hitta på idag, någon glömde ju tvkortet i svarte, så vi har bara 1,2, 4 och 6 att titta på, ingen höjdare..

pusspuss

alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0