Uppe tidigt

Detta är andra dagen i rad som jag är uppe tidigt! i går försökte jag gå upp kl 9, men det blev halv 11 av någon anledning... i dag väcktes jag kl 8 och var upp 20 över. så jag är ganska så trött nu. anledningen till detta om någon undrar är att jag skavara på bilskolan i morgon 06.40, och jag MÅSTE komma upp, så jag övar varje morgon nu! igår hände det inte så mycket fortsatte att läsa på fjärde the luxe boken och titta på tv. var och körde lite. idag har jag fortsatt läsa och ätit frukost, sitter och läser folks bloggar, har inte gjort det på jättelänge nu så kände att jag behövde en liten update;) ska iväg till lund en sväng nu.

pusspuss

alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0